ВЕЛОСИПЕДИТЕ ЌЕ ГИ НАДПРОДАДАТ КОЛИТЕ ВО РАЗМЕР 2 СПРЕМА 1

28/01/2021

 

Три велосипедски здруженија оваа недела објавија нова прогноза за велосипедскиот сектор, што покажа дека Европејците се очекува да купат дополнителни 10 милиони велосипеди годишно до 2030 година, што е неверојатни 47% повеќе од 2019 година. Новите вкупно 30 милиони годишно ќе ја дуплираат продажба на велосипеди во однос на бројот на патнички автомобили во моментов регистрирани годишно во ЕУ. Се предвидува дека до 2030 година велосипедите ќе ги надпродаваат колите во размер 2 спрема 1.

Триото здруженија – Велосипедски индустрии Европа (ЦИЕ), ЦОНЕБИ (Конфедерација на европска велосипедска индустрија) и Европската федерација на велосипедисти (ЕЦФ),  развија нови методи за предвидување кои ги анализираа влијанијата на  пандемијата Ковид-19, тековните трендови на продажба  и идните владини инвестиции, кои ќе влијаат врз продажбата на нови велосипеди. Неговите откритија сугерираат на зголемување од 47% за продажба на комбиниран велосипед и е-велосипед во споредба со бројките од 2019 година.

Оваа анализа, иницирана од експертската група за влијанија и разузнавачки информации на CIE / ECF, предвидува дека сегашниот бран на  продажбата на е-велосипеди ќе потрае. Наодите сугерираат дека електронските велосипеди ќе ја надминат продажбата на конвенционални велосипеди, зголемувајќи се на 17 милиони годишно до 2030 година. Всушност, сегашните бројки сугерираат дека продажбата на е-велосипеди ќе се зголеми за 23% само во 2020 година, и покрај пандемиското насилно затворање на продавници и предизвици со синџирот на снабдување. Со моменталниот пораст на побарувачката за електрични велосипеди, заедно со владините инвестиции, продажбата на е-велосипеди може да ја достигне бројката од 10 милиони веќе во 2024 година.

Наодите покажуваат пад на продажбата на конвенционални велосипеди во последниве години со преземањето на електронските велосипеди. Сепак, анализата објавена оваа недела дава посветла слика и за овој сектор. Се предвидува дека овој пад на продажбата ќе се промени оваа година, проследено со две години стабилност, пред да започне побавно опаѓање. Ова е во голема мерка благодарение на враќањето на популарноста во возењето велосипед, по спроведувањето на безбедна инфраструктура за велосипедизам од страна на владите низ целиот континент.

Сето ова не треба да биде изненадување за секој што посетил продавница за велосипеди, или ја следел владината акција во последно време. Продавниците за велосипеди објавија невидена побарувачка за велосипеди, а владите ширум Европа сакаат да го промовираат велосипедизмот како безбедно средство за транспорт низ целата пандемија.

ЕЦФ ја следи поддршката на владината велосипедска инфраструктура уште од почетокот на пандемијата Ковид-19 во Европа. Оваа анализа покажува дека од март 2020 година, Европа потрошила дополнителна милијарда евра што резултирало со 2.300 км нови ленти за велосипеди. Индустриските здруженија сега работат со експерти на ECF за да ја покажат врската помеѓу владините активности, зголемувањето на бројот на велосипедизам и продажбата во индустријата за велосипедизам.

 

Љубомир Атанасовски

ПОВРЗАНИ СТАТИИ

Преглед на приватност

Оваа веб-локација користи колачиња за да можеме да ви го обезбедиме најдоброто можно корисничко искуство. Информациите за колачињата се зачувуваат во вашиот прелистувач и извршуваат функции како што се ве препознаваат кога ќе се вратите на нашата веб-локација и му помагаат на нашиот тим да разбере кои делови од веб-локацијата ви се најинтересни и корисни.