ПОТРОШУВАЧИТЕ СÈ ПОВЕЌЕ СЕ ЗАПОЗНАВААТ СО НОВИТЕ БРЕНДОВИ НА ВОЗИЛА ПОРАДИ ПОСТОЈАНИОТ ПРИЛИВ НА АВТОМОБИЛИ ОД КИНА И ОД ДРУГИ МЕСТА, КОИ САКААТ ДА ВЛЕЗАТ НА ЕВРОПСКИОТ ПАЗАР. ИМИЊАТА КАКО ШТО СЕ BYD, GENESIS, ORA, VINFAST, LUCID И NIO, СИТЕ СОЗДАВААТ РЕПУТАЦИЈА ШТО НАИДУВА НА ОДЗИВ КАЈ ПОТРОШУВАЧИТЕ
Еден автомобил кој веќе станува популарен е EL6 на NIO. Ова возило е иновативен и врвен додаток на гамата електрични автомобили, при што NIO нуди технологија за замена на батерии за да се намали вознемиреноста кај потрошувачите поради опсегот. NIO веќе има широк асортиман на модели достапни во Скандинавија и Германија. ES8, ET7, ET5 и EL7 на NIO ја постигнаа посакуваната оцена со 5 ѕвезди на Euro NCAP. NIO EL6 не се разликува од своите браќа и сестри, постигнувајќи вкупен рејтинг од пет ѕвезди. Побезбедно возило не е само она што ја зема предвид заштитата на оние во автомобилот, туку и на оние надвор од него.
Toyota C-HR
Ранливите учесници во сообраќајот (ВРУ), како што се пешаците и велосипедистите, се сè поголем фокус на производителите на автомобили во обидот да го намалат бројот на фатални и штетни несреќи на патиштата во Европа. EL6, како и другите NIO возила, користи камера, радар и лидар за да ги почувствува оние околу него, за да избегне или ублажи несреќи. Ова е врвна, но сепак скапа технологија која сега се користи само во неколку возила. Системот за автоматско сопирање во итни случаи (AEB) на EL6 функционира ефикасно во однос на ранливите учесници во сообраќајот, како и на другите возила и има високи оценки на тестирањето во реакцијата на велосипедите, вклучително и „при отворање на врата“, состојба во која автомобилот ја блокира или предупредува да не се отвори вратата кога поминува велосипед.
NIO EL6
Toyota CHR создаде влијание кога првично се појави на пазарот во 2016 година со својот уникатен и фанки изглед, ревитализирајќи го доверливиот, но малку неинспиративен имиџ на Toyota. Овој модел од втората генерација е опремен со повеќе технологија и повеќе простор, но има повисока цена од неговиот претходник.
Сепак, нема сомнеж дека Тојота и понатаму дава приоритет на безбедноста, за што сведочи нејзиниот рејтинг со пет ѕвездички Euro NCAP, кој го доби во 2017 година, кога беше тестиран оригиналниот автомобил. Во однос на технологијата, автономниот систем за итно сопирање на Toyota C-HR се покажа особено добро, заработувајќи врвни оценки на речиси секој тест. Системот за следење на возачот со стандардно приспособување е индиректен, потпирајќи се на влезовите на воланот и позицијата на лентата за откривање на индикатори за поспано возење. Пософистициран уред за директно следење на очите е достапен како опција, но не беше поставен на тест возилото на Euro NCAP.
Honda CR-V
Следува Honda CR-V 2.0 Hybrid, со солидна оцена со 4 ѕвезди со основна опрема и 5 ѕвезди кога е опремена со опционалниот пакет Honda Sensing 360. Основниот автомобил има камера и еден радар; безбедносниот пакет вклучува странични радари за подобрување на перформансите на Системот за напредна возачка асистенција (ADAS) воопшто, како и во специфични сценарија за вртење. Опционалниот безбедносен пакет значително ги подобри перформансите на AEB, особено во однос на спречување судири со пешаци и возила.