Најава 24 часа Леман 2025-ПОСЛЕДНИ ПОДГОТОВКИ

11/04/2025

185 ВОЗАЧИ СЕ ПРИЈАВЕНИ ДА УЧЕСТВУВААТ ВО НАЈЛЕГЕНДАРНАТА ТРКА НА ПЛАНЕТАВА, 24 ЧАСА ЛЕМАН. ОРГАНИЗАТОРОТ КОЈ ПО 93. ПАТ ГО ПОДГОТВУВА ОВОЈ 24 ЧАСОВЕН „БРЗ ЦИРКУС“, ОЧЕКУВА НАД 200.000 ПОСЕТИТЕЛИ, А ДОБРИТЕ ПОЗНАВАЧИ НА ПРИЛИКИТЕ ВЕЛАТ ДЕКА ТАА БРОЈКА ЌЕ БИДЕ НАЈМАЛКУ 250.000.

 

Време е да ја најавиме трката над трките именувана како 24 часа Леман. Името кажува сѐ. Тоа „24 часа“ кажува за времетраењето на трката – 24 часа со полна брзина. Тоа е трка на издржливост, маратон каде играта со нерви е исцрпувачка и стресни мигови колку што сакате. И да не знаете за каква трка зборуваме само што ќе слушнете дека трае едно деноноќие, веднаш знаете дека овде нешто не е во ред. Трка со времетраење од час, час и половина или два, е нешто како вообичаено. Три часа тркање се многу, а не пак 24. Затоа во секое пријавено возило има по тројца возачи кои се менуваат како што ќе се договорат.

Трката се вози на патеката Сарт долга 13.626 м. Еден дел е токму тркачка патека, а дел од неа  е всушност јавен пат кој организаторот го користи како тркачка патека, што значи за време на тренинзите и трката сообраќајот е затворен. Најголемата постигната брзина е регистрирана на местото наречено „мулзеин“, правиот дел од патеката, во 1988 год. од страна на возачот Роже Дорчи од тимот Велтер Рејсинг со прототипот „вм – пежо п 88“. Поставените радари ја покажале бројката 407.

Мистер Леман е Том Кристенсен, возач со неверојатни девет титули, а од марките, (производителите) најтрофејна е Порше со фантастични 19 победи, не во една туку во сите класи. Ќе беше премногу ако само во најсилната класа беа постигнати сите 19 победи, а во тимската класификација Јоест Рејсинг досега има освоено 13 титули 24 часа Леман.

Трката почнува во 16:00 часот на 14 јуни, а завршува наредниот ден на 15 јуни во 16:00 часот. Сепак сиот тој „циркус“ започнува многу порано, на 10 јуни и трае сѐ до завршување на трката на 15 јуни. Интересно е тоа што Ферари се врати во трките на издржливост и две години по ред им зема мерка на конкурентите.

Дали и годинава ќе биде така, допрва треба да видиме. И Астон Мартин се враќа по пауза од 2011 год. така што сега конкуренцијата е збогатена за уште еден натпреварувач. Ферари, Тојота, Пежо, Кадилак, БМВ, Алпина, Астон Мартин и Порше. Вкупно се пријавени 185 возачи распоредени во сите класи. 21 болид има во класата „хиперкар“ (некогашната „прототипови“), во „лмп 2“ се пријавени 17 болиди и 24 болиди во класата „лмгт 3“. Како резерни тимови пријавени се шест возила. Догодина треба да влезат уште три марки, едната од нив е Форд, другата Генезис (читај Хјундаи), а третата само е најавена, но името сѐ уште се чува во тајност.

Тешко ќе биде за гледачите да седат на трибини едно деноноќие, а да не зборуваме ако треба да возите, односно да се тркате, не да возите. Возење е едно, а тркање сосема друго. Нека им е со среќа на сите и да ги видиме на целта на 15 јуни попладне по 16:00.

 

Жарко Атанасоски

ПОВРЗАНИ СТАТИИ

Преглед на приватност

Оваа веб-локација користи колачиња за да можеме да ви го обезбедиме најдоброто можно корисничко искуство. Информациите за колачињата се зачувуваат во вашиот прелистувач и извршуваат функции како што се ве препознаваат кога ќе се вратите на нашата веб-локација и му помагаат на нашиот тим да разбере кои делови од веб-локацијата ви се најинтересни и корисни.